tiistai 5. kesäkuuta 2012

Suloinen Suvi -kosmetiikkatapahtuma Stockmannilla

Täällä Pumpulipupussa on perinteisesti ihailtu Stockan kauneustapahtumien esitteiden kansikuvameikkejä.

Hauskaa, kun tämä blogi on ollut nyt olemassa puolitoista vuotta, niin tietyt jutut toistuvat tai tapahtuvat jo toista kertaa. Stockmannin kosmetiikkatapahtumien esitteiden aiempia kuvia pääset kurkkimaan vanhojen juttujeni yhteydestä täältä: Kaunis Kevät 2011, Väritä Kesä 2011, Kauneuden Juhlaa 2011 ja Kaunis Kevät 2012.

Tämän kesän Suloinen Suvi -esitteen meikki on hyvin nätti ja raikas.

Kesän herkullisinta ilmettä maustavat jäätelöistä ja karamelleista tutut hedelmäisen pastelliset sävyt. Mintunvihreä, sitruunalimonadinkeltainen ja pehmeä persikka värittävät myös Suloinen Suvi -tapahtuman tunnuskuvan meikkiä. Pastellinen look saa särmää klassisista eyeliner-rajauksista sekä vanhaa elokuvaglamouria henkivästä kampauksesta. 


Minusta meikissä sopivat hienosti yhteen vihreä luomiväri ja persikkainen huulipuna. Sitruunankeltainen raikas tausta kruunaa kokonaisuuden. Tosin mallikin tekee tässä puolet kuvasta. Suloinen tyttö, jolla on kujeileva, herttainen ilme.

Meikin Making of -kuvista näkyy, että luomiväri ei ole aivan lehdenvihreä, vaan ennemminkin turkoosi. Edelleen kaipaisin tuonne Stockmannin Making of -nettisivuille tarkempia tietoja meikissä käytetyistä tuotteista. Nyt voi vain arvailla, että olisivatkohan ne esitteen sisäsivuilla vilahtavat Lumene Blueberry Crystal -luomiväri 31 Välkkyvä Vesi ja Clinique Chubby Stick -huulipunakynä. Hei Stocka, tämä ihastuttava meikkikuva olisi nyt mahdollisuus myydä kasoittain tietynsävyistä vihreää luomiväriä ja persikkaista huulipunaa!

Suloinen Suvi -tapahtuma on Stockmann-tavarataloissa ja Stockmann Beauty -myymälöissä 1.-24.6.2012.

Tapahtuman aikana on erilaisia tarjouksia kanta-asiakkaille. Lisäksi monelta merkiltä saa jonkin tietyn tuotteen ostaessaan kaupan päälle jotakin kivaa pikkuista lisää.

Stockan kauneustapahtumien esitteiden mukana tulee perinteisesti - 20 %:n alennuskuponki yhdestä kosmetiikkatuotteesta.






Tänä vuonna minä käytin kesäalennukseni kevään hittituotteeseen, Estee Lauder BB Creamiin.

Pääsin jo testaamaan Estee Lauder BB Creamia pienestä näytteestä. Se on mielestäni melko peittävää ja mattapinnan jättävää. Tuntu on aivan erilainen kuin Garnierin valoa heijastavassa ja kosteassa BB Creamissa.

Estee Lauderin etuna on korkea suojakerroin, SPF 35. Se on kesällä tarpeen, sillä pelkään, että Garnierin suojakerroin SPF 15 ei riitä polttavassa kesäauringossa.   

BB Creamit ovat nyt niin suosittuja, että sekä Estee Lauderin että Diorin BB Creamit olivat molemmat Helsinki-Vantaan lentokentältä loppu.

Estee Lauder BB Creamin normaalihinta on Stockmannilla 43 euroa (30 ml). Alennuslappusen kanssa hintaa jäi vain 34,40 euroa, eli luulen että lähes samoihin hintoihin tultiin kuin lentokentällä.






Ja koska oli Suloinen Suvi -tapahtuma, Estee Lauderilla oli vielä etu Day Wear -linjan tuotteen ostajalle. BB Creamhan kuuluu Estee Lauderin Day Wear -linjaan.

Sain kaupan päälle Double Wear -ripsivärin ja Stay-In-Place Concealer -peiteaineen samassa putkilossa (arvo 20 euroa). Vaikuttaa kätevältä kesätuotteelta esim. matkalle mukaan, kun samassa paketissa kulkevat ripsari ja peiteaine. Peitevoidettahan saattaa tuon BB Creamin kanssa vielä lisäksi tarvita, sillä ei se aivan kaikkia ihon sävyeroja ja näppylöitä peitä.

Vastaavia etuja on Suloinen Suvi -tapahtuman aikana mm. Diorilla, Lancomella, Yves Saint Laurentilla, Shiseidolla, Sisleylla, Cliniquella, Sensailla, Guerlainilla ja Lumenella. Myös hiustenhoitotuotteista ja parfyymeista on vastaavia etuja. Kaupan päälle on tarjolla kaikkea ripsivärinäytteistä kesäkasseihin.

Itse pidän kivoimpana kaupanpäällisenä testikokoisia kosmetiikkatuotteita. Niitä on mm. Diorilla, YSL:llä, Sisleylla ja Sensailla.

Kanta-asiakastarjouksina on Suloisessa Suvessa mm. Guerlain Terracotta Bronzing Powder -aurinkopuuteri, 43 euroa (53,60 e), Sally Hansen Complete Salon Manicure -värilakat 10 euroa (13 e) ja Hawaiian Tropic Silk Hydration Lotion SPF 30 -aurinkosuojavoide 10,50 euroa (13 e).

Happy shopping!

8 kommenttia:

  1. Testikokoiset kosmetiikkatuotteet on aina paras kylkiäinen :) En niin syty esim. IsaDoran tarjoamiin koruihin.

    Oli ihana nähdä! :) Olet juuri niin herttainen kuin kuvittelinkin eli suusta tuli juttua ihan yhtälailla kuin postauksiin tekstiä, hih.

    VastaaPoista
  2. Mä oon varmaan ihan kaamea ihmispolo..mutta ton läpyskän kansikuva aiheutti välittömän "yöks"-reaktion..

    Tyttöhän on nätti ja meikki sievä..mutta jokin töksähti pahasti..

    Joskus mulle tulee lehtien kansikuvista sama fiilis.

    VastaaPoista
  3. Oon Tylyn kanssa vähän samoilla linjoilla, että jokin töksähtää tuossa kannessa. Tyttö on sievä ja etenkin persikkaiset huulet aivan ihanat, mutta jotenkin kansikuva näyttää halvalta. Ehkä tuo paita tekee sen? Ehkä jos olisi ollut jokin nätti mekko niin kuva olisi parempi?

    Oi kuinka tahtoisinkaan tuon sävyistä persikkaista huulipunaa, oransseja kyllä löytyy mutta ei ainuttakaan persikkaista! Persikka on niin ihana sävy poski- ja huulipunissa.

    VastaaPoista
  4. Myy: Minustakin testikokoisia tuoteita on ehdottomasti kivointa saada kaupan päälle. Hyvin harvoin kosmetiikkaa ostaessani haluaisin kaupan päälle mitään muuta kuin lisää kosmetiikkaa. :) Samalla noista testikokoisista tuotteista voi taas löytyä uusia suosikkeja. Tietysti joku meikkipussi tms. voi joskus olla kätevä.

    IsaDoran kevätkokoelmasta kaupan päälle saatavat helmikorut olivat kyllä kauniita ja vaikuttavat ihan laadukkailta. Ne myös liittyivät suoraan kokoelmaan sikäli, että kokoelman nimihän oli Pearls of Passion. Kesäkokoelman Papagayo papukaijakorut sen sijaan olivat vähän muovisen oloisia, niistä en oikein tykännyt. Vaikka toki niissäkin oli linkki kokoelman nimeen. :)

    Hassuimpia ovat sellaiset kosmetiikkaostosten kaupanpäälliset, jotka eivät liity kosmetiikkaan tai tuotteisiin millään tavalla. :)

    Niin oli ihan superkivaa tavata tiistaina! Ihan uskomatonta että tunnistit mut pelkän persoonan perusteella. Tosi kivaa tietää että se välittyy blogiinkin niin hyvin. :)

    Bloggailun ehdottomasti parhaita puolia on, että tutustuu tosi kivoihin ihmisiin, joita kiinnostavat samat asiat eli kosmetiikka. Kukaan mun ystävistä ei todellakaan jaksa ihailla ja keskustella L'Orealin kiinnostavista uusista tuotteista tuntitolkulla. Kiitos siitä, oli tosi mukavaa! Toivottavasti nähdään taas pian uudelleen! :)


    TylyMuija: Joo, nyt on kyllä jotain pahasti vialla, sillä minusta meikki ja koko kansikuva on ihanan raikas ja oikein nätti. :) Olen aivan ihastunut tähän Stockan tämänkertaisen kauneustapahtuman esitteen kuvaan, minusta se on lähes täydellinen. :)

    Ehkä se susta näyttääkin sitten jo liian täydelliseltä. :) Mutta jotain vikaahan tässä täytyy myös olla, sillä Innakaan ei niin pidä kuvasta. Tietysti makuja on myös monia, itse rakastan kaikkea tyttömäistä, herttaista ja kevyttä höttöä. :)


    Inna: Voi tytöt, mikähän tässä nyt on... Minusta kansikuva on tosi suloinen, tyttö nätti ja ilme kesäinen. Mutta ehkä se on myös tuo kaikki keltainen väri yhdistettynä aavistuksen vihreään. Keltainenhan voi helposti näyttää halvalta jos ei pidä siitä.

    Tosi mielenkiintoista, sillä itse luulin että kaikki tykkäävät kansikuvasta ihan hulluna. Tämän takia lehdet varmaan tekevät ainakin Amerikassa sellaisia kansikuvan testiarvioita ennen kuin julkaisevat sen, niin että se miellyttäisi mahdollisimman monia. Minulla ainakin tuo kansikuvan meikki osui täydellisesti kohdalleen. :)

    Täällä on kyllä toinen persikkafani! Minultä persikkaisia juttuja jo löytyykin aika paljon, mutta aina haluaisin lisää. Minua harmittaa, että tuon Stockan kuvan ihanan huulipunan tietoja ei ole merkitty mihinkään. Olisin heti ostanut sen. :) En vain oikein jaksa mennä Stockalle kyselemäänkään, sillä viimeksikään keväällä kosmetiikkaosaston myyjät eivät valitettavasti tienneet millä tuotteilla esitteen meikki oli tehty kun ei sitä lukenut missään. :(

    VastaaPoista
  5. Hei kannattaa laittaa sinne Stokkalle netin kautta palautetta ja kysyä sitä kautta millä meikki on tehty. Osaavat ohjata sen oikealle tyypille, kun osastoille asti ei aina tule tietoa siitä mitä markkinointi/stailisti/kukalie on päättänyt sinne laittaa :)

    VastaaPoista
  6. Myy: Kiitos paljon vinkistä! :)

    Viimeksi yritin kysellä siellä kosmetiikkaosastolla myyjiltä että onko meikki tehty heidän edustamansa merkin tuotteilla, mutta kukaan ei tiennyt.

    Toivoisin silti kyllä, että jos Stocka tekee oikein Making of -nettisivut meikistä, siinä olisi mainittu tuotteetkin joilla se on tehty.

    Täytyy varmaan laittaa siitäkin palautetta Stockalle, ehkä eivät ole vain tulleet ajatelleeksi asiaa tai halua nostaa jotakin tuotteita ylitse muiden. :)

    VastaaPoista
  7. Tuo voi olla ihan totta, että ehkä kukaan ei vaan ole tullut ajatelleeksi :D

    VastaaPoista
  8. Myy: Niin voi olla, mutta silti se tuntuu minusta oudolta. :) Joko meikkiin ei ole käytetty kampanjassa mukana olevia tuotemerkkejä ollenkaan, tai sitten eivät tosiaan halua erityisesti nostaa esille mitään tiettyä tuotetta. Esitteen sisäsivulla on kyllä esitelty miten pastellinen meikki syntyy, mutta minusta tuotteiden värit ym. eivät oikein täsmää kansikuvameikkiin.

    Eli laitanpa Stogelle ihan mielenkiinnosta kysymyksen ja katsotaan sitten. :) Tuo persikkainen huulipuna olisi nimittäin ihana! :)

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi! :)