tiistai 22. marraskuuta 2011

Ostokset Glitz & Glam -blogin meikkikirppikseltä

Glitz & Glam -blogin ihana Minna järjesti tarpeettomista meikeistään kirppiksen blogissaan nyt marraskuun alussa. 

Minähän olin tietysti heti haukkana haalimassa sieltä kaiken persikanvärisen, sillä minulle ja Minnalle sopii onneksi totally eri värit, minulle lämpimät ja heleät ja hänelle tummemmat ja dramaattisemmat.
 





Ja tässä sitten saaliini.

Olen halunnut kokeilla NYXin meikkejä jo pitkään, ja Minnalla sattui olemaan myynnissä tämä NYXin huulikiilto 13 Peach. Jännittävää kyllä, se ei ole ollenkaan hempeä persikka, vaan enemmänkin kirkas, shimmerinen koralli, mutta yhtä ihana silti kyllä. Olen värianalyysissä kevät, ja minulle sopivat juuri tuollaiset kirkkaat ja heleät värit.

En edes tiennyt että Minnalla on China Glazen persikanvärinen kynsilakka Peachy Keen, joten nappasin sen toki heti myynnistä itselleni kun havaitsin sen. Ihana, aito ja runsas persikkainen creme, tulee varmasti olemaan lempparini heti kevään tultua.

NYXin huulikiillosta maksoin muistaakseni 2 euroa ja Peachy Keen -kynsilakasta 4 euroa. Ja 3 euroa postikuluja, eli yhteensä 9 euroa. Todella hyvä idea tällainen blogikirpputori, kun myyjä pääsee eroon itselleen tarpeettomista meikeistä, ja ostajat taas löytävät tosi kivoja tuotteita todella halvalla!

Koska Minna on niin ihana, sain kaupan päälle vielä kauniita ja herkkiä valkoisia perhostarroja kynsiä varten ja Maybellinen Color Sensational-huulipunan sävyssä 161 Juicy Pink.

Olen halunnut kokeilla Maybellinen Color Sensational -huulipunia siitä lähtien kun Lazy Dynamiten Nekku kehui niitä tässä postauksessaan. Nyt siis sain sellaisen, kuten Anneli Jäättenmäki aikoinaan sanoi: pyytämättä ja yllätyksenä. Kiitos Minna!

Juicy Pinkin väri on minulle erinomainen, vähän roosaan menevä lämmin pinkki. Laatu on hyvin helmiäinen, ja puna näyttää minulla vain kertakaikkiaan raikkaalta ja kauniilta. Sanoisin, että Minnalla on todella ammattilaisena silmää väreille, koska hän on nähnyt, että tämä voisi sopia minulle. Hyvä Minna!

Luulen, että minua hemmoteltiin Glitz & Glamin kirpparilla näin paljon, koska olemme Minnan kanssa perustaneet blogimme suurin piirtein samaan aikaan, ja meillä on sen vuoksi aina ollut eräänlainen kohtalonyhteys. Tykkään Minnan Glitz & Glam -blogista valtavasti, hyvää työtä tekee se tyttö, ja lisäksi hän on auttanut ja neuvonut minua monessa meikkijutussa. Ja jaksaa uskollisesti lukea kaikkia haihattelujani täältä Pumpulipupusta, vaikka minä olen ihan harrastelija ja hän täysi ammattilainen.

Lämpimät halaukset siis sinulle Minna ja kiitos ihanista ostoksista!






Koitin kuvata tähän vielä nuo ihanat valkoiset perhostarrat vähän tarkemmin.

Perhoset ovat minulle tärkeitä, sillä isäni kerää niitä ja harrastamassani joogassakin aina leikitään perhosia. 

Olen menossa naamiaissynttäreille muutaman viikon päästä, ja aion pukeutua myös sinne perhoseksi. Olen jo ostanut vaaleanpunaiset perhosensiivet itselleni, ja oranssi-pinkin meikin aion tehdä tällä Kikon ihanalla luomiväripaletilla.






Kun nyt näin jooga- ja perhostunnelmissa ollaan, kuvasin teille vielä ihanan Peachy Keen -kynsilakan lempparicollegeni kanssa.

Ihana persikkaisenoranssi college on huikeankallis luksusmerkki Gwynedds, joka oli kylläkin alennusmyyntilöytö Stockalta. Maksoin siitä "vain" 50 euroa, kun oikea hinta on reilusti yli satasen.

Gwyneddsin college on ihanaa sametinpehmoista materiaalia ja tulee näyttämään järkyttävän hyvältä kesällä tuon Peachy Keen -kynsilakan kanssa, I tell you.

Ja kukakohan laskisi, että kuinka montaa kertaa käytin tässä postauksessa lempparisanaani ihana. Mutta kun nämä kaikki olivat vain ihania! Olen ennenkin siteerannut täällä May Westin sanontaa "Too much of a good thing can be wonderful.".

Ihanaa marraskuista viikkoa teille muruset!

2 kommenttia:

  1. Voi mä olen ihan liikuttunut kauniista kirjoituksistasi. :)

    Anteeksi, että en ole jaksanut kirjoitella ja kommentoida, vaikka kävinkin tämän lukemassa. Olen ollut tässä nyt sitten tosi kipeänäkin kaiken lisäksi. Tänää sitten vihdoin kävin oikein lääkärissäkin ja sain antibioottikuurin. Tulehdusta toisessa poskiontelossa, kurkussa ja korvissa. :( Kuumetta 3. päivää. Töistä en vain voi olla pois, kun ei minulle ole sijaista. Vaikka maskit hoitaisikin joku muu, mutta siellä on muutama niin nopea maskin ja vaatteiden vaihto näyttelijöille, että niitä on treenattu ja hiulattu, jos siihen laittaa jonkun joka ei sitä ole tehnyt niin näyttelijä voi myöhästyä näyttämöltä tai se stressaava vaihto voi vaikuttaa näyttelijän suoritukseen näyttämöllä esiintymiseen. No mutta enää perjantain iltanäytös ja lauantaina päivä- ja iltanäytös. Sitten saan huilata ja parannella itseäni muutaman päivän.

    Naurahdin ihan ääneen tuota Jäätteenmäen lausahdusta. :D

    Tosi ihanaa, että pidit ostoksistasi ja kaupanpäälisistä. Iso halaus sinullekin Pumpulipupu! :)

    VastaaPoista
  2. Minna: Voi sinua, pikaista paranemista ja parempaa vointia sinulle!

    Ei haittaa todellakaan mitään, vaikka et aina ehdi kommentoimaan! Tiedän että lueskelet yleensä kuitenkin ja tykkäät, aivan niin kuin minäkin sinun blogistasi! :) Kaikkea ei vain ehdi, sulla on kuule vaativa työ ja vielä perhe lisäksi!

    Mutta ihan kauheaa tuo, että joudut menemään kipeänäkin töihin. Ymmärrän hyvin, että siihen ei ole helppoa saada sijaista, mutta tosi kurjaa silti. :( Tämä on kyllä nyt sen glamourin varjopuoli live-esiintymisissä. Varmaan näyttelijät ja laulajatkin raahautuvat puolikuolleina töihin, jotta näytöstä ei tarvitsisi peruuttaa. Katsojana sitä on tietenkin kiitollinen siitä kun on yleensä odottanut esitystä jo pitkään, mutta voi silti teitä urheita!

    Pidä nyt oikein hyvää huolta itsestäsi ja muista kanssa sitten levätä kun viikonlopun näytökset ovat ohi. Meillähän on se blogitapaaminenkin ensi viikonloppuna, joten toivottavasti tervehdyt ainakin siihen mennessä. Hali!

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi! :)