Tänään Helsingin most stylish crowd kokoontui Mannerheimintielle Dieselin ja Imagen juhliin.
Olin hämmästynyt, sillä nämä kaksi brandia olivat suosittuja jo 1990-luvulla, jolloin itse pyörin enemmän noissa piireissä.
Tarjoiluissa monia kiinnosti varmaan ns. ilmaisen viinan baari, mutta minä ilahduin terveellisestä Vitamin Well -vedestä ja pop corneista.
Diesel ja Image tietävät nähtävästi vieläkin paremmin kuin asiakas itse, mitä tämä haluaa.
Diesel ja Image tietävät nähtävästi vieläkin paremmin kuin asiakas itse, mitä tämä haluaa.
Dieselin tyyli on black on black, rock ja edgy chic. Uskomatonta, mutta mitä tahansa tuolta liikkeestä päälleen vetäisi, olisi heti valmis kaupungin in clubille.
Tästä slaavilaistyylisestä mekosta tykkäsin kuitenkin kaikkein eniten.
Tästä slaavilaistyylisestä mekosta tykkäsin kuitenkin kaikkein eniten.
Aniksen ja lakritsin tuoksuinen Diesel Loverdose minulla on kotonakin odottamassa käyttöä.
Diesel oli 1990- ja 2000 -luvuilla vähän samaa kuin Yves Saint Laurent 1960- ja 1970-luvulla.
Black Opiumin (ja Diesel-naisen?) pohjatuoksuna on musta kahvi. EdP-versiossa on lisäksi valkoisia kukkia ja Black Opium Nuit Blanchessa aldehydejä ja myskiä.
Kaupan päälle Yves Saint Laurent -tuoksun ostosta saa lahjakortin YSL Black Opium Look -meikkiin. Jos meikkaajana on vielä YSL:n erinomainen National Makeup Artist Janita Salmensuo, niin aika hyvä deali!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos paljon kommentistasi! :)